Det er ikke altid nemt at vælge det eventbureau der skal stå for dit firmaarrangement i København. Når man hører til en virksomhed der har kontor i storbyen, er der nemlig rigtigt mange muligheder at vælge imellem. Det er selvfølgelig langt fra alle der er lige gode eller erfarne, når det kommer til hvem der kan holde de bedste arrangementer. Når der er så mange forskellige at vælge imellem, kan man jo lige så godt få det bedste, indenfor det aftalte budget. Denne artikel vil komme ind på de ting der er vigtige når du skal vælge eventbureau. Herudover vil den beskrive min oplevelse hos Nordic Event.
Firmaarrangement i København – Tips
Når du skal vælge en virksomhed der skal holde dit firmaarrangement i København, er der en række tips og tricks som du kan følge, som kan være med til at indsnævre dine valgmuligheder.
Du skal vælge et erfarent eventbureau i København
Når du er ude og shoppe efter det eventbureau der skal afholde dit arrangement, så vælg et bureau med erfaring. Dette giver dig den allerbedste mulighed for at få referencer fra tidligere kunder i biksen. Dette kan på godt og ondt skabe et mere realistisk blik på det eventbureau du overvejer. Herudover kan denne lille mængde research spare dig en hel masse tid i længden.
Du skal vælge et eventbureau i København der tager fat
Det er vigtigt at hverken du, eller andre medlemmer af din arbejdsplads bliver generet med detaljer om jeres firmaarrangement i København. Det eventbureau i vælger skal kunne tage fat om problemerne selv og kunne kontakte kunden hvis det er allermest nødvendigt. Planlægningsprocessen og udførelsen af events er bureauet opgave.
Min oplevelse hos Nordic Event var en succes
I forbindelse med lanceringen af et nyt digitalt produkt og den årlige julefrokost, startede vi allerede i sommers med at lede efter et eventbureau der kunne holde vores firmaarrangement i København. Vi foretog selvfølgelig en smule research, men brugte også nogle kontakter og interne forslag.
Vi endte med at vælge Nordic Event, da de på papiret var gode. Vi skabte hurtigt kontakt med eventbureauet og fik senere forklaret vores vision for arrangementet. De var med til at skabe en fantastisk dag og aften. Der var først plads til det arbejdsrelaterede, i form af lanceringen – herefter stod den på god mad og vin.
Det er også ekstremt vigtigt at have en god frokostordning på sit arbejde. Få hjælp via. linket, til at finde den perfekte frokostordning i København.