Mystery Shopping – Sæt kundeoplevelsen i fokus

Mystery Shopping kvinde holder jakke

Kunne du have brug for Mystery Shopping? Mange virksomheder føler at de har en klar opfattelse omkring hvordan deres butik fremstå i kundernes øjne. Men dette er ikke altid den samme opfattelse kunderne har. Ved at bruge Mystery Shopping kan jeres virksomhed få konkret feedback på hvordan jeres butik fremstår, hvordan personalet performer og i hvor høj en grad mersalg indgår i den daglige ekspedition. Mysteri Shopping kan give jer en vurdering af jeres serviceniveau, og være med til at italesætte de forbedringsuligheder i har. Dette vil i sidste ende kunne føre til en bedre kundeoplevelse af jeres butik, en højere omsætning med flere mersalg og en forbedret fremtoning.

Få værdifuld indsigt i jeres virksomhed

Ved at gøre brug af et firma der på professionel vis tilbyder Mystery Shopping, kan i få værdifuld indsigt i jeres kunders oplevelse når de besøger jeres butik.
En Mystery Shopper besøger jeres virksomhed undercover, og vil optræde som en helt almindelig kunde, på et ukendt tidspunkt. Denne kunde (eller Mystery Shopper) vil på forhånd være instrueret i hvad de skal kigge efter, og spørge ind til hos ekspedienterne. På denne måde vil i kunne få konkret feedback på forskellige parametre indenfor kundeoplevelsen. Det kan være et spørgsmål om hvordan butikken fremstår rent visuelt, hvordan musikken opleves, eller hvorvidt et mersalg sniger sig ind på en mere eller mindre elegant måde. Dette kan være med til at sætte konkrete eksempler op. Eksempler omkring hvordan i kan forbedre jeres service, jeres salg og hele virksomhedens image.
Mystery shopping er en metode som er objektiv, og perfekt når du vil måle, analysere og optimere jeres salgs- og serviceperformance i butikken. Læs mere om Mystery Shopping her.

Styrk jeres kompetencer med Mystery Shopping

Dette er en optimal mulighed for at styrke jeres virksomheds kompetencer. Ved at bruge en mystery shopper får du en objektiv vurdering af kundeoplevelsen. Du kan derefter sætte ind de steder hvor der skulle være et behov. Mystery Shopping kan også bruges til at vurdere kundeoplevelser i forhold til telefonisk kundeservice. Mulighederne er mange. Måske tænker du, at i da bare kan spørge jeres almindelige kunder omkring disse oplevelser. Men dette vil ikke give den samme konstruktive feedback. Almindelige kunder i jeres butik registrerer ikke nødvendigvis de forskellige ting, som Mystery Shopping kan sætte fokus på. Oftest er der tale om en samlet helhedsoplevelse, som den enkelte kunde kan have svært ved at sætte konkrete ord på. Det er her en Mystery Shopper kan gøre en forskel.
Ved at bruge denne virksomhed til Mystery Shopping, får I får konkrete tal på salgs- og serviceperformance. Dette gør at i helt specifikt kan se hvordan kunderne oplever dét at være kunde hos jer. Rapporterne vil ligeledes fremhæve håndgribelige fokusområder, så i får en transparent og gennemskuelig feedback.

Kunne jeres virksomhed desuden bruge mere trafik fra Google? Så læs med her.